Klacht procedure Kraamzorg Babylief
Heeft u een klacht over onze diensten of dienstverlening, dan willen we dat graag van u horen zodat Kraamzorg Babylief haar dienstverlening nog meer kan verbeteren. Bijvoorbeeld als u vindt dat een van onze medewerkers niet zorgvuldig is omgegaan met uw persoonlijke gegevens of omdat er in uw ogen een onjuiste handeling is verricht. Daarom heeft Kraamzorg Babylief een klachtenregeling.
Heeft u een klacht dan bent u meestal al geholpen door daar met een medewerker over te praten. Komt u er samen niet uit dan kunt u contact opnemen met de manager van Kraamzorg Babylief. In sommige gevallen kan het zijn dat dit gesprek niet naar tevredenheid uw klacht oplost en daarom kunt u daarna u klacht indienen bij de klachtencommissie. De klachtencommissie bestaat tenminste uit twee leden en een voorzitter. De voorzitter is niet werkzaam voor Kraamzorg Babylief zodat hiermee de onafhankelijkheid van de commissie gewaarborgd blijft.
Algemene Voorwaarden
Lees voordat u een klacht indient de algemene voorwaarden door.